Get your own Digital Clock

MahFriends

Monday, July 2, 2012

1st tyme menelan Puki Prutti,,,hahahak...

assalamualaikum semua,,,haha...
mesti sume mcm terpesona jap kan bace tajok post nie kan,,,bhahaha,,,
sbnrnye Tutti Frutti,,,nnty korg taula nape i pggl mcm tuh,,,
occay,,,
the stori begin,,,
mase tu i dgn bberapa org kwn kuar utk hantar i kat HentianKajang utk naik bas balik kg cuti final,,,
cuti final ni la,,,y i tgh mengalami skrg ni,,,huhu,,,
i ikot jew diorg nak pegi mane tyme tuh,,,diorg kuar awal sbb diorg nak makan dulu,,,
i pn xtau diorg nak pegi mane,,,
mase lam keta tuh,,,diorg sibuk dup cari ice room ape kebenda entah,,,
disbbkn x jmpe ice room,,,maka terjumpe Tutti Frutti,,,
dah tuh,,,masuk jewla kan,,,
i nie,,,kire excited jugakla,,,sbb mmg xpenah try bnda alah ni,,,
dgr citer org dup ckp best sgt kan,,,n kebetulan mase tu mmg i teringin nak try bnda alah ni,,,
dah masuk tu,1st sekali kena pilih bekas,,,ade bnyk saiz,,,xsilap i ade 3saiz utk dipilih,,,
kecik,,,sederhana,,,n besar,,,
i ambik y kecik jewla,,,sbb i beli utk i jewla kan,,,hahak,,,
mase tgh pilih n dah ambik bekas tuh,,,dah tkejut dah,,,tertengok satu label,,,
dlm hati dah mengucap pnjg dah,,,kat label tu tulis,,,harga bnda alah ni,,,
nak tau berapa,,,rm5.30 per 100 gram,,,
cool lagi,,,i xcepat melatah occay,,,haha,,,
dah ambik bekas tuh,,,mase utk isi bnda alah tu,,,
ade bnyk pilihan,,,i ambik vanila n red velvet,,,
dah ambik icecream tuh,,,nak hias2la cikit kononnye,,,i pn tmbh2la ape y patot,,,n ini hasilnya y i hambik,,,


nampak menyelerakan kan,,,cantik x i buat,,,hahahak,,,
dah siap hambik tu,,,tibela mase utk bayar,,,
diorg ni bayar ikot berat,,,so,kena timbang dulu la,,,
n dah timbang tu,,,maka terbitla harga y perlu i bayar utk bnda alah ni,,,
n seamat menyentap jantung occay harga bnda alah ni,,,
nak tau berapa,,,
tadaaa,,,
RM11 BERAPA SEN NTAH,,,
Tahniah!!!
mase tu,,,walaupn buat2 cool depan akak2 kaunter n dpn kwan2 tuh,,,
lam hati dah carut2,,,
"TAU X,DGN HARGA NI AKU BLH BUAT MKN TENGAHARI 2KALI OCCAY!!!"
HAHAHAK,,,
dah bayar tuh dgn xseberapa ikhlasnya,,,
maka pergila melantak bnda alah ni,,,
bermula dr saat itu,,,i menamakan bnda alah ni,,,
PUKI PRUTTI,,,
mcm puki occay harga dy,,,tp ape2pn,,,rase dy mmg best la,,,
seamat berbaloi la jugak harga ittew dgn rasanye,,,
*berbaloi kah?pk 5 6 kali nak tulis ayat ni...haha*
bermula dr saat itu jugak,,,i janji dgn diri i,,,xkan jejakkn kaki lagi kat tempat ittew dan mane2 cawangannye y lain kecuali ade org nak belanja i,,,bhahaha,,,
nikmatila bberapa keping pic lg ni,,,huhu,,,


feeling muke syok,,,padahal lam hati carut2,,,hahahak,,,



itulah alkesahnye Puki Prutti,,,haha

(@_@)***




2 comments:

  1. mencarut aje keje ko kewa.. aiyooo

    ReplyDelete
  2. harusla aq carut nox,,,mahal nak mati occay,,,icecream jerhhh pon,,,hahaha

    ReplyDelete

Twitter Bird Gadget